Zadání soutěže NAG-IoT.
You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.

12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
  1. # NAG-IoT zadání pro 1. kolo
  2. [Zadání v gitu](https://git.nag-iot.zcu.cz/NAG-IoT/zadani/src/branch/master/1_kolo.md)
  3. [PDF verze](https://git.nag-iot.zcu.cz/NAG-IoT/zadani/src/branch/master/NAG-IoT_zadani_1_kolo.pdf)
  4. # NAG-IoT zadání pro 2. kolo
  5. [Zadání v gitu](https://git.nag-iot.zcu.cz/NAG-IoT/zadani/src/branch/master/2_kolo.md)
  6. [PDF verze](https://git.nag-iot.zcu.cz/NAG-IoT/zadani/src/branch/master/NAG-IoT_zadani_2_kolo.pdf)
  7. **Hlavní téma - ovládání chytrého domu**
  8. ## Zadání:
  9. 13\. Zprovozněte modul ESP8266 jako základ klientské meteostanice připojené bezdrátově k RPi.
  10. - Doporučujeme použít Arduino IDE s rozšířením pro desky ESP.
  11. 14\. Připojte čidla teploty, vlhkosti a osvětlení a měřte pravidelně uvedené veličiny.
  12. 15\. Získaná data odesílejte na RPi.
  13. 16\. Na Raspberry zprovozněte aplikaci pro zobrazení dat z meteostanice.
  14. 17\. Získaná data z meteostanice přeposílejte i na soutěžní server.
  15. 18\. Sestavte obvod pro autonomní napájení klientské meteostanice (baterie, solární panel, nabíjecí obvod...) včetně sledování napětí baterie. Informace o stavu baterie odesílejte spolu s meteodaty.
  16. 19\. Sestavte i mechanicky modul meteostanice s přiměřenou ochranou proti atmosférickým vlivům a umístěte ji v terénu.
  17. 20\. Vytvořte ovládací aplikaci pro kompletní funkcionalitu chytrého domu (ovládání komponent z 1. kola a data z meteostanice).
  18. 21\. Natočte prezentační video, které představí výsledek dosažený v tomto kole **včetně ukázky splněných jednotlivých bodů ze zadání**. Video uložte na Youtube a sdílejte dle pravidel soutěže. V dokumentaci uveďte URL videa. Maximální délka videa je 3 minuty.
  19. 22\. Veškeré provedené práce dokumentujte zdrojovými kódy, podrobným popisem řešení, včetně obrazové nebo fotodokumentace. Věnujte prosím pozornost tomu, aby veškeré zdrojové kódy včetně dokumentace byly uloženy na GIT serveru soutěže. Návody a postup, ke každému úkolu, ukládejte do souboru “README.md” (ve formátu wiki) v příslušném adresáři úkolu. **Do termínu odevzdání nezapomeňte vyplnit připravenou tabulku splněných úkolů ve vašem repozitáři**. Samotné odevzdání proběhne automaticky zkopírováním obsahu větve master vašeho repozitáře uloženého na GIT serveru k datu 26.2.2020 23:59.